DATA ENTRY DAN VIRTUAL ASSISTANT
Hi, Alexandra here, I bring over 3 years of extensive experience as a proficient virtual assistant. My expertise spans various areas such as data entry, web research, WordPress management, customer service, CRM administration, email and text message marketing, marketing strategy, lead generation, customer care, and sales administration. I am committed to delivering top-notch virtual assistance to guarantee client contentment. Please get in touch with me anytime—I am always at your service.
Langkah PekerjaanUntuk DATA ENTRY DAN VIRTUAL ASSISTANT
- 1. Pemahaman Tugas
- 2. Penjadwalan Waktu
Harga paket untuk DATA ENTRY DAN VIRTUAL ASSISTANT
Essential (Basic Package)
Rp50,0 rbI will provide administrative or personal virtual assistance and data entry for 2 hours FREE CONSULTATION DAN FREE REVISION
Professional (StandradPackage)
Rp250,0 rbI will provide administrative or personal virtual assistance and data entry for 10 hours FREE CONSULTATION DAN FREE REVISION
Professional (Premium Package)
Rp500,0 rbI will provide administrative or personal virtual assistance and data entry for 16 hours FREE CONSULTATION DAN FREE REVISION
Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya
Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.
Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.
Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.