Customer Service
Job Descriptions: - Respond to customer inquiries and provide accurate and timely assistance through non-voice channels (email, chat, social media, marketplace.) - Upload and edit products to Marketplace, Website or Social Media - Handle customer complaints, troubleshoot issues, and provide appropriate solutions or escalate complex problems to the relevant teams - Maintain a high level of professionalism and empathy when interacting with customers, ensuring a positive customer experience - Collaborate with internal teams to resolve customer inquiries or provide additional information as required - Stay updated with product knowledge, company policies, and industry trends to better assist customers - Identify and report any patterns or trends in customer inquiries or issues to improve overall customer satisfaction - Strive to achieve individual and team performance targets and KPIs. Fee untuk 1 bulan kerja, one time payment untuk pekerjaan di atas. Harga tergantung jumlah SKU dan traffic chat. Langkah Pekerjaan 1. Deskripsi pekerjaan yang diinginkan 2. Dealing Harga 3. Product Knowledge 4. Proses Pengerjaan 5. Laporan hasil kerja 6. Selesai
Paket: 1 paket
Customer Support
Rp2,5 jtAs per job descriptions. 1 month working, Monday to Friday, 40 hours a week.
Saya lulusan Tarakanita Akademi Sekretaris. Saya memiliki pengalaman kerja sebagai Sekretaris, Office Assistant, Admin dan Customer Relation yang bekerja menggunakan Microsoft Office (word, excel, powerpoint), mengerti marketplace dan shopify serta kompeten dalam menangani customer service.
Saya lulusan Tarakanita Akademi Sekretaris. Saya memiliki pengalaman kerja sebagai Sekretaris, Office Assistant, Admin dan Customer Relation yang bekerja menggunakan Microsoft Office (word, excel, powerpoint), mengerti marketplace dan shopify serta kompeten dalam menangani customer service.
Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya
Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.
Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.
Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.





