Virtual Assistant | Personal Assistant for Communication & Marketing

0,0

I'm a seasoned Communication and Marketing Specialist with over 10 years of experience, dedicated to helping brands boost their visibility, forge impactful partnerships, and engage audiences through innovative strategies. My expertise spans public relations, event management, and client relations, with a proven track record of delivering measurable results. I offer a range of services tailored to Communication and Marketing needs, including Lead Generation, Press Release and Article Writing, Customer Support, and Administrative Support. Let me apply my expertise to help your business achieve success and grow!

Langkah PekerjaanUntuk Virtual Assistant | Personal Assistant for Communication & Marketing

  • 1. Mari berdiskusi: Kamu dapat menjelaskan pekerjaan, tugas, atau layanan yang Kamu perlukan kepada saya. Diskusi ini GRATIS!
  • 2. Pengajuan Kerja Sama: Setelah memahami pekerjaan, saya akan mengajukan surat kerja sama lengkap dengan rincian biaya yang telah disepakati.

Harga paket untuk Virtual Assistant | Personal Assistant for Communication & Marketing

Hourly | Personal Assistant/Virtual Assistant/Administrative Support/Customer Support

Rp100,0 rb
Waktu pengerjaan 1 hari

Maximize your productivity and focus on growing your business while I handle your administrative tasks for just IDR100k per hour! Available: Mon - Friday 9am - 8pm


Tailor Made | Personal Assistant/Virtual Assistant/Administrative Support/Customer Support

Rp1,0 jt
Waktu pengerjaan 7 hari

Let's get more details on how can I be a help for you. Avg. hours: 3 hr/day Period: 5-7 day ((15 hours/week)) Price: Start from IDR 1.000.000


Freelancer
Ulasan dari pembeli
Pekerjakan freelancer ini dan berikan tinjauan
Langkah 1 : Chat dengan freelancer

Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya

Langkah 2: Sepakati Pekerjaan dan Pembayaran

Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.

Langkah 3: Freelancer mengirimkan hasil dan pemberi kerja menyetujui pekerjaan tersebut

Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.

Saran

Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.