Virtual Assistant | Data Entry

0,0

I am helping an entrepreneur with administration duties such as data entry, scheduling, minute of meeting, etc. Social media management and graphic design using canva such as menus, brochures, presentation slide, feed instagram content, instagram story and highlight. Langkah Pekerjaan 1. Let's discuss and get what you really need 2. Offering. Once I know your needs, I will submit a letter of cooperation along with the agreed service fees 3. Payment process. After submitting a letter of cooperation, you will make payment for the services I offer to Fastwork 4. Start working. I will start the work after payment is received or confirmed from Fastwork within the mutually agreed time limit 5. Evaluation. After I send the work or results of my services, you can evaluate or provide a maximum of 2 revisions according to mutual agreement 6. Approval stage. If my work is complete, you can approve my work and please provide a review so that the work status changes to complete

Paket: 2 paket

Data Entry Silver

Rp50,0 rb
Waktu pengerjaan 2 hari

Accurately and efficiently enter data into various systems (e.g., spreadsheets, databases, CRMs) Duration of work: 1 hour Entry Data using microsoft excel, microsoft words, google form Max 2 Revisions


Data Entry Gold

Rp145,0 rb
Waktu pengerjaan 2 hari

Accurately and efficiently enter data into various systems (e.g., spreadsheets, databases, CRMs) Duration of work: 3 hour Entry Data using microsoft excel, microsoft words, google form Max 2 Revisions


Freelancer
Grace Anika
Grace Anika

Marketing Communication | Virtual Assistant | Sosial Media Management

Marketing Communication | Virtual Assistant | Sosial Media Management

Penyelesaian
-
Terjual
-
Dipekerjakan ulang
-
Balas
1 menit
Ulasan dari pembeli
Pekerjakan freelancer ini dan berikan tinjauan
Langkah 1 : Chat dengan freelancer

Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya

Langkah 2: Sepakati Pekerjaan dan Pembayaran

Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.

Langkah 3: Freelancer mengirimkan hasil dan pemberi kerja menyetujui pekerjaan tersebut

Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.

Kamu juga dapat menemukan freelancer dengan memasang lowongan pekerjaan di Jobboard fastwork.
Saran

Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.