Data Management & Cleanup | Excel, CSV, CRM Handling
Hi! 👋 I’m an experienced freelance data entry and management specialist. I can help you organize, clean, and manage your data — whether it’s in Excel, CSV format, or inside your CRM system. Accuracy and efficiency are my priorities. Here’s what I can help you with: 1. Cleaning & formatting messy Excel/CSV data 2. Removing duplicates, fixing data inconsistency 3. Import/export between systems (Excel ⇄ CSV ⇄ CRM) 4. Organizing contact lists, product catalogs, inventory 5. Updating and maintaining CRM databases (like HubSpot, Zoho, etc.) 6. Data conversion (PDF to Excel, Word to CSV, etc.) 7. Fast & accurate manual data entry Whether you’re a small business owner, a startup, or a team that needs clean, structured data — I’ve got you covered. Let’s make your data neat and ready for action! Feel free to message me before placing an order 😊
Langkah PekerjaanUntuk Data Management & Cleanup | Excel, CSV, CRM Handling
- 1. Data discussion and concept
- 2. Do the job
Harga paket untuk Data Management & Cleanup | Excel, CSV, CRM Handling
Paket Standard
Rp500,0 rb1. Output file, it can be .XLSX, .CSV, .PDF 2. Revision up to 3 (three) times
Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya
Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.
Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.
Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.