New Implementation Zendesk for Customer Service
Hallo saya memiliki pengalaman sebagai Solution & Technical Consultant CRM & Enterprise Application (Zendesk, Salesforce, Zoho & Google), Berpengelaman dalam beberapa hal diantaranya : - Case/Ticketing Management (Technical CS Management) - Google Workspace Administrator
Langkah PekerjaanUntuk New Implementation Zendesk for Customer Service
- 1. Mendiskusikan Kebutuhan & Ekspetasi
- 2. Perencanaan
Harga paket untuk New Implementation Zendesk for Customer Service
Bassic
Rp10,0 jtChannel : 1. Email 2. Live Chat (Messaging) Zendesk Support : - User Profile, Role & Group - Ticketing Management - Escalation Management 1 Level - Macros, Triggers & Automation - List View - Schedules,SLA, CSAT Zendesk Guide: - Knowledge Base Zendesk Explore : - Custom Report (Maksimal 10) - Dashboard (Maksimal 1) Documentation : - Flow Email - Flow Live Chat (Messaging) - Manual Guide for CS Support Bug : 1 Bulan
Standard
Rp15,0 jtPaket Basic Channel : 1. Web Form 2. Social Messaging Zendesk Support : - Escalation Management 2 Level Zendesk Guide: - Help Center (Knowledge Base) - Category, Section, Article - Multi Language - Customer Journey (Activity & Profile) Zendesk Explore : - Custom Report (Maksimal 20) - Dashboard (Maksimal 3) Documentation : - Flow Email - Flow Live Chat (Messaging) - Social Messaging - Manual Guide for HelpCenter - Manual Guide for CS Support Bug : 1 Bulan
Premium
Rp20,0 jtPaket Standard Channel : 1. Integration (API) Zendesk Support : - Escalation 4 Level Zendesk Guide: - Help Center (Knowledge Base) - Category, Section, Article - Multi Language (Maks 3) - Customer Journey (Activity & Profile) Zendesk Explore : - Custom Report - Dashboard Documentation : - Flow Email - Flow Live Chat (Messaging) - Social Messaging - Manual Guide for HelpCenter - Manual Guide for CS - Manual Guide for Integration (API) Support Bug : 1 Bulan
Diskusi tentang Detail dan Ringkasan pekerjaan yang Anda inginkan dengan freelancer. Anda belum akan dikenakan biaya
Setuju untuk mempekerjakan dengan meminta penawaran dari freelancer. Periksa detail dan lakukan pembayaran untuk mulai bekerja.
Ketika freelancer menyerahkan pekerjaan akhir untuk menyelesaikan kontrak, pemberi kerja dapat memeriksanya terlebih dahulu. Pemberi kerja bisa memeriksa dan meminta untuk revisi atau menyetujui hasil tersebut sesuai kesepakatan.
Platform Fastwork adalah pihak perantara yang akan menyimpan uang pemberi kerja sebagai keamanan dan freelancer akan mendapatkan uang setelah pemberi kerja menyetujuinya.